Wednesday, January 01, 2014

メルー クリスマスとあけましておめでとうございます!

Nu mă pricep deloc, deloc la urări de niciun fel, dar sper că ați avut un Crăciun Fericit și un An Nou Fericit, an nou care sper să fie la fel de fericit cum sper că a început. În titlu vă urez aceste lucruri în japoneză pentru că nu am cum să scap de micuța mea plăcere și poate obsesie. Titlul se citește Merii Kurisumasu to Akemashite Omedetou Gozaimasu și înseamnă Crăciun Fericit și An Nou Fericit.

Am cam întârziat cu postările pe blog și am câteva lucruri să vă povestesc, dar cred că voi face asta puțin mai încolo. Sper să aveți parte doar de împliniri, multă sănătate și să fiți așa cum vă doriți, oameni frumoși mereu cu zâmbetul pe buze.

Multe îmbrășisări și toate urările de bine pe care nu le pot pune în cuvinte.

1 comment:

  1. Multumesc. Un an nou minunat si tie si numai bine >:D<

    Sa fii fericita! Pupici :* :* :*

    ReplyDelete